KADRA

Głównym założeniem statutowym Akademii SCIENTIA jest dbanie o wysoki poziom kompetencji szeroko pojętej kadry oświatowej, dlatego ze szczególną starannością dobieramy lektorów i konsultantów dbając również o ich rozwój ustawiczny.

Nasz zespół lektorów i autorów kursów tworzy grupa wykwalifikowanych nauczycieli języka niemieckiego (ukończone studia wyższe na kierunku germanistyka lub lingwistyka stosowana – specjalność glottodydaktyka) z minimum 5 letnim doświadczeniem w nauczaniu na odległość. W skład zespołu lektorów wchodzą specjaliści z zakresu metodyki nauczania języka niemieckiego aktywnie uczestniczący w doskonaleniu nauczycieli języków obcych i studentów kierunków lingwistycznych. Nawet w przypadkach losowych nie zatrudniamy na zastępstwo studentów lub lektorów bez doświadczenia.

Dbając o wysoki poziom kursów współpracujemy aktywnie z gronem specjalistów, opiekunów praktyk Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz z pracodawcami integrując ich cenne wskazówki w program kursu i lektorat.

 

 

WYBRANE RECENZJE:

„Seria skryptów stanowi załącznik do kursów e-learningowych, dzięki którym można utrwalić swoje umiejętności przydatne w codziennej komunikacji zawodowej. Ponadto dla usprawnienia oraz zintensyfikowania nauki najważniejsze słowa, zwroty i wyrażenia opracowano w formie interaktywnego treningu z wykorzystaniem metody SuperMemo, która indywidualizuje powtórki i prowadzi do skutecznego zapamiętywania. […]”

dr Dorota Kalecińska
starszy wykładowca Instytutu Językoznawstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu


„Kurs obejmuje wiele aspektów związanych ze zdrowiem człowieka: właściwą opiekę medyczną, kwestie związane z higieną oraz właściwymi nawykami prozdrowotnymi człowieka. Jako normatywną należałoby uznać zaproponowaną płaszczyznę komunikacyjną z pacjentem, w której podkreśla się istotę szacunku werbalnego okazywaną ludziom doświadczonym przez los. Kontakt językowy wpływa bowiem na kreowanie właściwych nawyków, w których utrwalana jest godność osób chorych, starszych, pacjentów z dysfunkcjami i ich prawo do humanitarnej opieki. […]”

dr Katarzyna Waszyńska
pełnomocnik Dziekana Zakładu Promocji Zdrowia i Psychoterapii Wydziału Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu


„[…]Treści kursu ułożono w bardzo przejrzysty sposób – według tematów i problemów istotnych dla wskazanej grupy zawodowej. Kwestie gramatyczne, poprawnościowe i komunikacyjne podporządkowano zagadnieniom zawodowym, co czyni tę publikację przystępną zarówno dla tych, którzy znają już język niemiecki, jak i tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją edukację językową.”

mgr Agnieszka Białek
koordynator komisji ds samokształcenia oraz wykładowca Studium Nauczania Języków Obcych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu


„[…]Układ tematyczny zagadnień pozwala Użytkownikom na szybkie odnalezienie potrzebnych konstrukcji. Czytelność podziału oparta została o wzory funkcjonujące w rozmówkach. Możliwość dowolnego powracania do wybranych treści umożliwia każdemu użytkownikowi na indywidualne zaplanowanie doskonalenia swoich kompetencji językowych.”

mgr Marzena Bączyk,
germanista w Zespole Szkół Budownictwa nr 1 w Poznaniu